Korte inleiding

16 jaar geleden werd onze Max geboren. We hadden al een zoon en door de komst van Max was ons gezin compleet. Ik zeg was, want nu 16 jaar later is onze Max er niet meer. Max is op 29 oktober 2016 overleden. Hij was toen 15 jaar. Ineens ben ik de moeder van een overleden kind. Ineens staat mijn leven volledig op zijn kop en zit ik in een afschuwelijke nachtmerrie. Deze blog gaat over het overlijden van Max, wat het voor ons betekent en hoe ons leven binnen 1 seconden volledig op z'n kop is gezet en over alcohol bij jongeren. Ik hoop met deze blog wat steun te geven aan mensen die hun kind hebben verloren en mensen te wijzen op de gevaren van alcohol bij jongeren. Waarom alcohol bij jongeren omdat Max na een Halloweenfeestje is verongelukt, op dit feest heeft hij alcohol genuttigd waardoor hij letterlijk de weg kwijt was. Max was voor deze bewuste avond nog nooit op stap geweest, had nog nooit of bijna nooit alcohol genuttigd, dat wil zeggen hij heeft best wel eens een radler gedronken maar hij had totaal geen ervaring met alcohol of met de uitwerking van alcohol. Deze ontdekkingsreis in zijn korte puberbestaan is hem fataal geworden en ik hoop dat er een bewustwording gaat komen bij de jeugd en bij mensen achter de bar wat alcohol doet.

donderdag 10 december 2020

 Doodmoe....

Ik word doodmoe van die mensen wat reageren op mijn blog met die onzin verhalen over hoe dokter huppeldepup hun leven heeft gered. Hoe respectloos zijn deze mensen. Deze blog is voor en over mijn zoon, over mijn leven, over het delen van ons verhaal.

Met deze blog geef ik een kijk in mijn leven en misschien geef ik een ander er mee wat steun of begrip.

Ik hoop oprecht dat dit stopt, ik vind het prima dat mensen ergens in geloven, alleen val mij er niet mee lastig, val de mensen die echt oprecht geinteresseerd zijn in het verhaal van Max er niet mee lastig. 

Ik ben geen zeikerd en wil al helemaal niemand kwetsen maar deze berichten maken me echt boos.

Ik moest dit even kwijt.....

Het verhaal van Max mag niet vergeten worden, laat het dan ook puur in zijn waarden staan.....dank jullie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.